La TrendRoom Asia #2 is out !

“Jade has a storied history in China, used for thousands of years—symbolising goodness, intelligence, prosperity, and luck.” – Loewe

In a vibrant homage to China’s porcelain heritage, T-mall’s « Celebrating Spring Through Ceramics » (春瓷大赏) campaign sparks a cultural revival, centered around the renowned « porcelain capital » of Jingdezhen !

Fragrance Fit for an Emperor !

Valentino’s collaboration with POP MART on a WeChat Red Packet cover for Chinese New Year

Check out all these trends : here ! 

Nos dernières actus

02.05.2024 Insights

Recruit a Board of Little Directors (aged 8-12) to Generate New Ideas

La Trendroom du planning #15 est sortie ! Prix d’ami ou prix d’ennemi ? ― Après les compagnies aériennes, l’hôtellerie,…
15.04.2024 Awards

3 prix remportés aux TOP/COM Corporate

Nos équipes remportent 3 prix aux Top/Com Corporate 2024 ! 🏆 PrestaShop décroche l’Or Corporate dans la catégorie Design Global…
15.04.2024 Revue de presse

Institut Montaigne | Frédéric Messian | Metamarque – Interview

« Les marques sont devenues des symboles culturels, véhiculant des valeurs et des modes de vie autour desquels de véritables tribus…
15.04.2024 Revue de presse

Radio Classique | Les voix de l’économie | Interview de Frédéric Messian au sujet de Metamarque

« Il faut avoir un propos singulier si on veut exister sur la scène et c’est vrai que la façon…